niedziela, 7 marca 2010

Dzięki Bogu, na blogu

 
Tak; trzy lata minęły jak odkryłem blogowanie.
Pod koniec zajęć na Warsztatach nie wiadomo dlaczego spytałem pana Marcina co to takiego blog..?
..a potem poprosiłem, czy by mnie nie założył?
Momentalnie wypełniłem jakąś ankietę, podałem ideę i tytuł;Pralnia - i już miałem bloga
na portalu Onet.pl.
..była to ciekawostka, jakby zabawa - a właściwie "to tak sobie"
..akurat potem byłem w Krakowie i uciekł mi ostatni pociąg; całą noc spędziłem
w Sieci za 10 zł. w Rynku Głównym..
..jeszcze nie wiedziałem, że nie było to przypadkowe; blog, Kraków, noc..w Sieci; spotkanie.
..tak chciał Co-Partner, którego medium stawałem się bardziej i bardziej..
..wokół blogowania zaczął mnie organizować i ustawiać od nowa..
..i powoli oświecał jak rewolucyjne to przedsięwzięcie; blogowanie.
..ale wspólnie; nie zawsze się zgadzamy; wciąż nie mogę zrozumieć jednego;
..o co naprawdę w tym wszystkim chodzi?
.."spokojnie"..
..Panu Bogu..?
..jemu?
..mnie?
..czy komu?
..
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz